Jak na vrácení zboží a reklamaci?

I když neustále pracujeme na zlepšování našeho e-shopu i přehlednosti a srozumitelnosti jeho obsahu, může se stát, že objednané zboží nebude podle Vašich představ. 

Pokud Vám nesedí velikost, přišla špatná barva nebo produkt nesplnil Vaše očekávání, nic se neděje. Také v našem obchodě jste chráněni zákonnou lhůtou 14 dnů pro vrácení zboží. Pro nás je však spokojenost našich zákazníků velmi důležitá a ať už se zboží po krátké době užívání pokazilo nebo Vás potkala jiná komplikace, pevně věříme, že společně najdeme řešení.

 

Jak mám postupovat při výměně velikosti či produktu? 

  1. V případě problému se zbožím nám bez obav zavolejte na číslo +420 739 715 416 a spolu se pokusíme problém vyřešit. Nezasílejte, prosím, zboží bez předchozí domluvy s námi.
  2. Zboží zabalte tak, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy. Pokud je to možné, můžete použít původní obal. Připište prosím kamkoliv do balíčku číslo objednávky.
  3. Kontaktujte nás a po domluvě s námi Vám sdělíme kód pro zpětnou zásilku, balíček odnesete na kterékoliv podací místo Zásilkovny, obsluze sdělíte kód a předáte balíček. Zároveň bude potřeba vytvořit novou objednávku s požadovanou velikostí či novým zbožím.
  4. Hotovo! Vrácené zboží jde k nám a my se o zbytek postaráme.

Jak mám postupovat při vrácení zboží ve 14 denní lhůtě?

  1. V případě problému se zbožím nám bez obav zavolejte na číslo +420 739 715 416 a spolu se pokusíme problém vyřešit. Nezasílejte, prosím, zboží bez předchozí domluvy s námi.
  2. Zboží zabalte tak, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy. Pokud je to možné, můžete použít původní obal. Připište prosím kamkoliv do balíčku číslo objednávky a číslo účtu, na který Vám nejpozději do 7 dní vrátíme peníze.
  3. Balíček nám prosím pošlete na adresu: A-ASKA Group, Dukelská třída 57e, 614 00, Brno. Jako e-mailovou adresu pro přepravce udejte info@bjp-store.cz a kontaktní telefon: 731 654 713
  4.  Hotovo! Vrácené zboží jde k nám a my se o zbytek postaráme.

Zboží mi bylo doručeno poškozené

Když je balík zjevně poškozen už při doručování, obal je znatelně deformován nebo je zboží uvnitř poškozeno, máte právo zásilku nepřijmout. Pokud se tak rozhodnete, sepište s řidičem na místě protokol o škodě a pořiďte několik fotografií. 

 

Děkujeme, že jste s námi. 

#jítvěřitdokázat

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz

Aby vám neuteklo nic z toho, co pro vás už teď chystáme, zaregistrujte se k odběru novinek e-mailem.
Budeme vám psát jen tehdy, kdy to bude opravdu stát za to.