Velice se omlouváme se za dočasnou nedostupnost některých velikostí díky velkému zájmu o naše produkty, které pro vás zakázkově vyrábíme v České republice. Usilovně pracujeme na doplnění. Děkujeme za trpělivost!

Jak na vrácení zboží a reklamaci?

I když neustále pracujeme na zlepšování našeho e-shopu i přehlednosti a srozumitelnosti jeho obsahu, může se stát, že objednané zboží nebude podle tvých představ. 

Pokud ti nesedí velikost, přišla špatná barva nebo produkt nesplnil tvá očekávání, nic se neděje. Také v našem obchodě jsi chráněn zákonnou lhůtou 14 dnů pro vrácení zboží. Pro nás je však spokojenost našich zákazníků velmi důležitá a ať už se zboží po krátké době užívání pokazilo nebo ses potkal s jinou komplikací, pevně věříme, že společně najdeme řešení.

 

Jak mám postupovat?

  1. V případě problému se zbožím nám napiš na adresu info@bjp-store.cz. Obratem se ozveme a pokusíme se problém vyřešit. Nezasílej, prosím, zboží bez předchozí domluvy s námi.
  2. Zboží zabal tak, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy. Pokud je to možné, můžeš použít původní obal.
  3. Po domluvě s námi Ti sdělíme kód pro zpětnou zásilku, balíček odneseš na kterékoliv podací místo Zásilkovny, obsluze sdělíš kód a předáš balíček 
  4. Hotovo! Vrácené zboží jde k nám a my se o zbytek postaráme.

 

Zboží mi bylo doručeno poškozené

Když je balík zjevně poškozen už při doručování, obal je znatelně deformován nebo je zboží uvnitř poškozeno, máš právo zásilku nepřijmout. Pokud se tak rozhodneš, sepiš s řidičem na místě protokol o škodě a pořiď několik fotografií. 

 

Děkujeme, že jsi s námi. 

#jítvěřitdokázat

Snímek obrazovky 2020-04-10 v 19.10.48_1

 

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz

Aby vám neuteklo nic z toho, co pro vás už teď chystáme, zaregistrujte se k odběru novinek e-mailem.
Budeme vám psát jen tehdy, kdy to bude opravdu stát za to.